Deläga hanhund!

Hej!
Får jag som uppfödare deläga en hane från min egen uppfödning tillsammans med en privatperson?!

Kommentarer

  • Hej Sabina

    Det är okej att deläga hanhund med en privatperson/konsument så länge som det är ett ömsesidigt avtal där man delar intäkter och kostnader. Strax före jul lanserade SKK ett nytt avtal: delägarskapsavtalet. Det går att ladda ner från skk.se. Det är ett frivilligt avtal men alla viktiga bitar finns med i avtalet, så att ni inte missar något.

    Agneta Juridiska
  • Tack snälla för svar.
    Ska genast kolla upp & läsa det nya avtalet!

    Mvh / Sabina

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.