Kan man se vilken veterinär som har chipmärkt min katt?

Om min katt försvunnit och jag inte anmält ägaranmälan finns det då någon information om varifrån katten kommer, tex vilken vetrinär som satt in det för att lokalisera närområde osv eller är det helt blankt?

Med vänlig hälsning Fredrik

Kommentarer

  • Hej!

    Nej, chipet/id- märkningen i sig självt går inte att spåra någonstans, det måste finnas en registrering kopplat till det och den måste man som ägare själv ombesörja.

    Här hittar du lite mer information och tips om du hittat en katt som är bortsprungen: upphittad katt

    Vänliga hälsningar
    Helena Marknadschef
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.