Hur anmäler jag en blandras till BPH?

A

Anmälde min blandras till bph men man ska tydligen ha regnr. Hon har bara chippnr. Fick veta att jag kunde anmäla henne trots att hon är blandras men hur fungerar det?

Kommentarer

  • Hej Liz,
    din hund måste ha en tävlingslicens, gå in på denna länk så finner du information.
    Tävlingslicens
  • BPH?
  • Hej, du måste ha en tävlingslicens för att din hund ska kunna göra ett BPH.
  • Vad är BPH?
  • Det är Beteende- och personlighetsbeskrivning hund, här kan du läsa om BPH.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.