BPH

Får jag göra BPH med min oregistrerade hund? Jag har registrerat honom i ägarregistret hos er men har ingen tävlingslicens, hur går jag tillväga? (Detta är min första hund så är grön på det här)
Han köptes via Hundar utan hem från Irland - är 100% amstaff enligt DNA-prover men det finns ingen stamtavla på honom så han är registrerad som blandras.

Linette

Kommentarer

  • Hej Linette,

    Tack för din fråga.

    Det går jättebra att göra BPH med en oregistrerad hund, bara du ordnar med tävlingslicens först. Tävlingslicens kan du göra via den här länken ​Tävlingslicens​​​

    Med vänlig hälsing
    Veronica Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.