BPH arrangörer

Hur hittar jag var jag kan gå bph. Har en omplacering st bernhardshund finns i västra götaland
viveka eriksson

Kommentarer

  • Hej Viveka,

    Tack för din fråga.

    På vår hemsida hittar du BPH arrangörer, kika sedan på arrangörens hemsida för anmälan.

    Lycka till!
    Veronica Medlemsservice
  • Hej
    Jag har en jaktlabbe tik som är 4år o jag vill gärna göra ett BOH prov! Bor i södra skåne har ni något tips vart jag vänder mig? Bella är registrerad hos er
    Charlotte
  • Hej Charlotte,

    Kika på länken i svaret ovan så hittar du BPH arrangörer.

    Lycka till!
    Veronica Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.