Anmält en bortsprungen katt på Facebook

Hej! Jag har gjort inlägg om bortsprungen katt på djur id på fb men det kommer inte in?
Med vänlig hälsning,
Camilla

Kommentarer

  • Hej Camilla!

    Vi delar inläggen med jämna mellanrum så ditt inlägg kommer inom kort publiceras. Redan nu ser andra det men det ligger lite dolt. Anledningen till att vi inte vill att det direktpubliceras är för att minska risken för olämpliga inlägg.

    Hälsningar
    Helena Marknadschef

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.