Hittar inte inlägget om katten på Facebook?

Är lite osäker på om det var ni eller en annan sida för bortsprungna katter på Facebook som la upp en bild på en rödhårig katt som hade sprungit bort i Majorna. En bekant till mig hade sett katten men vi hittar nu inte länken och undrar om katten kanske hittat hem? Tror att inlägget kom upp sent på kvällen igår.

Kommentarer

  • Hej Ala,
    kolla på vår webbplats: Bortsprungna katter - Djurid på facebook. om det kan ha varit där det var upplagt!

    Inläggen visas inte direkt på Delade inlägg, det syns där efter det blivit godkänd och delat av oss, men du kan alltid hitta alla inlägg som gjort där det står "inlägg från besökare".

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.