Bortsprungen hund

Hur läng kan en hund klara sig i skogen bortsprungen

Kommentarer

  • Hej Per-Göran,
    det är svårt att svara på då så mycket annat spelar in, ras, ålder och kondition på hund, årstid och väder etc.
    Man har ju hört hundar som har hittats månader efter den försvann så man vet aldrig.
  • Hej
    Hunden har varit borta ca 1,5 år, första halvåret sågs han flera gånger men vi har inte lyckats fånga honom
    Sista gången han sågs var ca 7mil från där vi bor
    Det var en petit basset som var 1 år gammal
    Jag hoppas fortfarande att hitta honom
  • Hej Per-Göran,
    Har du varit i kontakt med IDhund?

    Det kan vara värt att testa alla vägar i en sån här situation och jag hoppas att din historia får ett lyckligt slut och att han kommer hem igen!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.