Bor i England med svensk reg hund, vill reg i england

Hej jag har flyttat till England . Nu vill jag registrera min svensk registrerade hund i England . Hur går jag tillväga?

Kommentarer

  • Hej Jessica,
    då behöver du en exportstamtavla.
    Skicka in originalstamtavlan tillsammans med chipnummer och din nya adress.
    Exportstamtavlan kostar 150 kr som annars skickas som postförskott inom Sverige men här får du sätta in pengarna på PG 1177-5 var noga med att skriv vad det gäller och vilken hund.
  • Hej jag skickade in en foto kopia av stamtavlan plus chipnummer. Men det måste alltså vara orginal stamtavlan som ska skickas in? Med vänlig hälsning, Jessica
  • Hej Jessica,

    Det stämmer, du måste skicka in stamtavlan i original.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.