Beagle som sällskapshund

Hej,
Beagle klubbens hemsida är bedrövlig, går ju inte att få någon information om uppfödare.
Jag är inte jägare men vill gärna ha en beagle som min nästa hund - verkar vara svårt. När man besöker Stockholm kan man se en del beagles där - en bra bit från jaktmarker kan man tycka.
Finns det någon möjlighet att kunna köpa en hund som jag tror skulle passa mig bra?
Vänliga hälsningar
Stefan Larson

Kommentarer

  • Hej Stefan,

    Via vår sida www.köpahund.se så kan vi finna en uppfödarlista för rasen.
    Uppfödarlista Beagle

    Via den sidan hittar du även annonser för valpkullar från SKK uppfödare som du kan ta kontakt med inför kommande köp.

    Lycka till!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.