Avläsningsresultat av HD-röntgen skriftligt

Får man inte längre avläsningsresultat avseende HD-röntgen i hem i brevform?
Intressant att få veta om det är samma status på båda höfterna.

Kommentarer

  • Hej Monica.

    SKK sänder fortfarande ut certifikat som skickas till ägaren via post. På det certifikatet kan man se eventuell gradskillnad.
    Ring våra handläggare måndag-fredag mellan 13-15 på 08-795 33 66 så kan vi se varför du inte har fått något certifikat.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.