Avgift championat

Hej!
Jag kommer att ansöka om svenskt lurecousing championat för min hund och undrar hur jag gör inbetalning av avgiften för diplomet? Jag bor i Sverige. Vilket kontonummer, vilka uppgifter ska jag skriva i betalningen och vilken avgift?

Kommentarer

  • Hej Marie-Louise,
    diplomet kostar 325 kr + postens avgift och skickas mot postförskott.
  • Så i och med att jag kryssat i att jag vill ha diplomet skickas det mot postförskott om jag tolkat rätt? Det hade kanske varit bra att skriva ut på hemsidan eller på blanketten för ansökan? Jag hittade ingen info om detta någonstans. Kunde kanske stå information  på ansökningsblankettens baksida under rubriken "Avgift för championatdiplom"
  • Hej,
    då avgifter kan skilja från år till år har vi valt att inte skriva avgiften på blanketten. Däremot hittar du aktuella avgifter här.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.