Diskussionsforum för medlemmar/uppfödare

Hej,jag som medlem under många år i skk,undrar var vi medlemmar (som är grundpelare till att skk kan existera) har "Vårt forum" här på vår klubbs hemsida.Där vi gemensamt kan diskutera olika frågor.Det är säkert många uppfödare som undrar.Jag kan ju inte få någon kontakt med övriga medlemmar här.Jag vill att alla ska veta min åsikt.Och jag är också intresserad av vad andra uppfödare tycker.Var vänlig och svara inte med att jag själv ska ta kontakt på andra sätt.SKK är vår klubb och var ska man få kontakt,om inte här.Var vänlig sätt ut min fråga så att alla kan läsa frågan och svaret av er.Mvh Anette Skånesaga/Kennel Doggadelux

Kommentarer

  • Hej Anette,

    Tack för dina synpunkter.

    Ett jättebra förslag och jag kommer vidarebefordra detta till berörda personer. Kanske är det något som kan utvecklas den dagen vi byter webbplattform.

    Det jag kan hänvisa till idag är de diskussionsforum som redan finns. Bland annat två stora grupper på Facebook för SKK-anslutna uppfödare: SKK Hunduppfödare och Svenska Hunduppfödare.
    Vi har även vår Facebook sida som är öppen för alla: Svenska Kennelklubben

    Med vänlig hälsning

    Veronica Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.