Vad ska jag tänka på innan jag köper hund?

Jag är på jakt efter bra litteratur eller grundkurs att gå INNAN man skaffar hund. Min man är van vid hund sedan tidigare, men jag är novis och nu när vi börjat diskutera hund så vill jag känna att jag förberett mig på bästa sätt.

Har några bra tips? Finns mycket litteratur men det jag hittat har varit mer riktat till när hunden väl kommit hem.

Kommentarer

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.