Att bli underklubb

Hej!
Om man som förening skulle vilja att medlemmar kunde tävla "för" en, hur går man tillväga då?
Är det riktigt att varje länsklubb endast kan ha en underklubb?

Hälsningar
Linda

Kommentarer

  • Hej,

    Länsklubbarna kan till sig ansluta lokala kennelklubbar, dessa kan i teorin vara hur många som helst men det får inte finnas flera lokalklubbar på samma geografiska område.

    En länsklubb avgör själv om och i så fall vilka lokala kennelklubbar den vill ansluta, ta kontakt med aktuell länsklubb om du/ni önskar starta en lokal kennelklubb.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.