Appen duktig hund.

I appen "duktig hund" visas bara filmsekvenser när hunden gör som den Ska och blir belönad. Vad som är intressant är att se hur man ska göra för att avstyra ett felaktigt beteende till ett riktigt

Kommentarer

  • Hej Fredrik!
    Tack för att du hörde av dig, det är en bra synpunkt. Vi vidarebefordrar den till vår samarbetspartner som utvecklar appen och hoppas vi kan få med lite problemlösning i framtida versioner.
    Hoppas att du uppskattar vår app Duktig hund! och att du ändå kan få tips och bli inspirerad att träna med din hund.

    Ha en bra dag!
    Hälsningar
    Yvonne

    Yvonne Web

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.