Antal hundar i Sverige?

Hej!
Jag skulle vilja veta hur många registrerade kooikerhondje det finns i Sverige. Alltså bara det totala antalet för närvarande.
Med vänligt voff
Titti Rova

Kommentarer

  • Hej Titti,

    Jag förmodar att du undrar över antalet ägarregistrerade hundar av en viss ras, i ditt fall Nederlandse Kooikerhondje.
    Du hittar olika typer av statistik, bl.a. antal hundar och antal ägare av en viss ras på DjurID.se om du trycker dig vidare på den knapp du är intresserad av.

    Vad gäller den ras du frågar efter ser det ut enligt nedan.

    Hälsningar

    Helena Marknadschef
  • Stort tack för utförligt och snabbt svar!
    Voff från Titti

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.