Annonsering

Hej. Jag undrar om man som privatperson kan lägga in en annons på köpa hund, eller måste man ha en registrerad kennel?
Elin

Kommentarer

  • Hej Elin,

    Tack för din fråga.

    Köpahund är en annonsplats för uppfödare anslutna till Svenska Kennelklubben.
    Om man inte har registrerat kennelnamn behöver man vara uppfödare till valpen/valparna man ska sälja. Man kan föda upp två kullar utan att registrera kennelnamn.

    Det går inte att som privatperson annonsera hundar på Köpahund.

    Med vänlig hälsning
    Veronica Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.