Jag har skickat in en ägarregistrering utan ifyllda ägaruppgifter!

Hejsan! Jag tror att jag skickade in en ägarregistrering utan mina uppgifter.. Jag fick hem den från veterinären, lät den ligga på bänken ett par dagar sedan skickade jag in den, jag tror att jag helt glömt skriva i mitt namn osv. Jag har chip-numret, kan jag skicka in mina uppgifter i efterhand?

Kommentarer

  • Hej Madelene!

    Du kan få en ny blankett att registrera hunden på då. Kontakta oss på djurid@skk.se så skickar vi en sådan. Ange gärna i mejlet om du vill ha den via mejl eller post!

  • Hej,

    Hur gör man som ny ägare av hund, vilken blankett används för att registrera nytt ägarskap för sin hund? Använder man stamtavlan?
    Charlotte

  • Hej Charlotte!

    I stamtavlan finns en blankett för ägaranmälan så den kan du med fördel använda då hundens uppgifter redan finns ifyllda där. Om du inte har den av någon anledning så kan du beställa en ny av oss på djurid@skk.se

    Hälsningar

    Helena Marknadschef

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.