Får jag kvittens på min inskickade ägaranmälan och medlemsansökan?

Hej,
Jag har skickat in ägaranmälan och medlemsansökning i SKK länsklubb.
Får jag någon typ av kvittens om att ni mottagit detta?

Kommentarer

  • Hej Vanja!

    Det kommer ingen kvittens att vi mottagit det utan man får vänta ut handläggningstiden.
    Men det kommer komma hem en bekräftelse på din ägaranmälan inom ca 1-2 veckor efter att vi registrerat den. Du kan även prova att söka på hundens ID nummer på i vårt ägarregister om hunden kommer upp!

    Samma gäller även för medlemsanmälan, där kommer inbetalningskort och medlemskort hemskickat om du anmält medlemskap till SKK länsklubb eller någon annan klubb vi administrerar.
    Vill du redan nu bli medlem, om det är så att du nyligen skickat in medlemsanmälan men vi inte hunnit handlägga detta, så kan du direkt anmäla medlemskap via vår Medlemsguide.
    Då löser du ett medlemskap på en gång!

    Kontakta gärna oss om du har frågor kring din ägaranmälan eller medlemskap!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.