Är det fodervärden eller uppfödaren som ska stå som ägare i registret?

Vem ska stå som ägare på Skks ägarregistrering? Är det jag som uppfödare eller fodervärden?

Kommentarer

  • Hej Maria!
    Tack för din fråga!
    Det viktiga när det gäller ägarregistret är att det står på den person som hunden bor hos, då det är den personen man kontaktar om hunden springer bort och blir upphittad.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.