Ventiler

Hej,

Kan man köpa ventiler separat till en Dallas spa. De är lätta och byta så behöver ingen service person. Yttermåttet på silverringen är 56 mm. Skulle behöva 2 st

Andres

Kommentarer

  • Hej Andres,

    Reservdelar beställer man genom att göra en serviceanmälan hos oss. Via anmälan får vi alla dina uppgifter och kan återkoppla med pris och lagerstatus.
    Bifoga bilder på munstycket/ventilen i anmälan och uppge diameter på den kromade delen. Reservdelen kommer sedan att skickas till dig.

    Ha en fin dag!

    Annelie
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.