Vårt spa Denver läker vatten

Hej vi sänkte den till 15 grader nu under december januari vi kollade värden i föra veckan upptäckte då att halva spa var tum på några dagar , vi fyllde på vatten och kollade kvällen efter saknades 1 cm , har nu kollat varje dag det saknas ca 1 cm varje dag . Vad ska vi göra den är inköpt 2018 .
Mvh Alma
Alma

Kommentarer

  • Hej Alma,
    Har du problem med ditt spabad och behöver hjälp av tekniker så gå in på vår hemsida och fyll i en serviceanmälan.
    SERVICE & SUPPORT - Svenska Bad
    Detta gör du även om du har funderingar kring ditt bad eller vill ställa tekniska frågor.
    Här kan du även bifoga bilder och filmer om det som rör ärendet.
    Telefon till Aquae service 010-88 99 600. Dom har telefontid mellan 9-12.

    När du gjort detta kommer service att återkoppla till dig!

    Ha en fin dag!

    Mvh Anna
    Anna