Varför töms inte mitt spabad helt och hållet?

Hej,

Jag håller på att byta vatten men mitt spabad töms inte helt och hållet. Hur kan jag göra för att tömma badet helt?
Lisa

Kommentarer

  • Hej Lisa,

    Lycka till med ditt vattenbyte! Spabadet töms med hjälp av gravitationen. Det töms inte alltid fullständigt. Det är inte nödvändigt att tömma spabadet helt och hållet. Om du vill avlägsna den sista lilla vattenresten rekommenderar vi att du använder en dammsugare som kan suga upp vatten.

    Ha en fin dag!
    Tomas