Varför kommer det inte vatten ur alla munstycken?

Hej,

I helgen bada vi i vårt härliga spabad! Men det kommer inte vatten ur alla munstycken. Vad kan man göra åt det?

Torbjörn

Kommentarer

  • Hej Torbjörn!

    Samtliga munstycken i spabadet är på och avstängbara. Börja med att vrida på de munstycken som det inte kommer vatten ur, detta är den vanligaste orsaken. Har du flera pumpar i ditt spabad så kan de olika pumparna vara fördelade på olika munstycken, sätt på samtliga pumpar. Kolla att du har massagevredet på kanten av karet ställt mot mitten, vreden reglerar vart du riktar massagen. Mittenläget ger flöde ur alla munstycken.

    Ha en fin dag!

    Tomas