Var kan jag beställa nya nackkuddar?

Hej,

Jag vill beställa nya nackkuddar till mitt spabad från Svenska Bad? Vart kan jag göra det?
Frank

Kommentarer

  • Hej Frank,

    Om du vill beställa nya nackkuddar så går du in på vår hemsida och gör en serviceanmälan. Du hittar formuläret här längst ned på sidan.
    Vi återkopplar med pris och om det finns tillgängligt på lager.

    Ha en fin dag!
    Annelie
  • Vi behöver nya nackkuddar till vårat spa bad Sarek. Hittar inte att det går att beställa någonstans.
    Ann
  • Hej Ann,

    Vänligen fyll i en serviceanmälan här om du vill beställa nackkuddar eller reservdelar. Vi återkommer i ärendet med pris och lagerstatus.

    Ha en fin dag!
    Annelie
  • Hej,
    Önskar beställa tre stycken nackkuddar till spabad Abisko vit
    Hans
  • Hej Hans,

    Vänligen fyll i en serviceanmälan om du vill beställa nackkuddar.
    Vi får då alla dina uppgifter och kan återkoppla med pris och lagerstatus.

    Ha en fin dag!
    Annelie