Vad menas med guld eller silver återförsäljare hos er?

Hej,

Vad är skillnaden mellan guld eller silver återförsäljare hos er?

Gustav

Kommentarer

  • Hej Gustav,

    Att vara guld återförsäljare innebär att butiken visar stora delar av vårt sortiment i sin skyltning. Beställer hem produkter som inte finns i lager och ger dig kompetent och omfattande rådgivning.

    Att vara silver återförsäljare innebär att butiken visar delar av vårt sortiment i sin skyltning, men som ger dig kompetent rådgivning och hjälper dig att beställa hem produkter som inte finns i lager.

    Ha en fin dag!
    Tomas