UV lampan i Svenska Pro Floden

Ska UV lampan lysa med någon färg när den är aktiv? Den lös svagt rött när vi tittade på den för ett par veckor sedan. Vill minnas att den lös grönt när den byttes av tekniker från er förra våren (då det var fel på vår från leverans) Har haft den i badet i ett år nu, när bör den bytas? Hur vet jag att den slutat göra sitt jobb? Finns ingen info alls kring detta i manualen vilket känns dåligt.
Madeleine

Kommentarer

  • Hej Madeleine,

    UV-lampan lyser grönt när den är aktiv och röd när den är den behöver bytas.
    Om du vill beställa en ny UV-lampa gör du en serviceanmälan så återkopplar vi med pris och lagerstatus.

    Ha en fin dag!
    Annelie