Typ av filter

Hej
Vi har blivit ägare till ett hus där det finns ett bubbelbadkar från Svenska bad.
Innan vi ska börja använda badet så ska vi göra en ordentlig rengöring samt byte av filter.
Vi har svårt att lokalisera info om vilken model som är installerad och på så sätt vet vi inte vilket filter vi ska beställa.Eftersom huset renoverades runt år 2000 så är det troligt att det inköptes då.
Har ni möjlighet att hjälpa oss?

Mvh
Marcus W
Marcus Wallenborg