Trasiga jetmunstycken

Spabad Svalbard köpt i juni 2017. Ett antal jetmunstycken är trasiga. Vart får jag tag i nya? Går det att byta den genomskinliga bakdelen av munstycket?
Daniel

Kommentarer

  • Hej Daniel,

    Munstycken kan du beställa genom att göra en serviceanmälan på vår hemsida här.
    Bifoga gärna bilder i ärendet på delarna du vill beställa så återkopplar vi med pris och lagerstatus. Man kan inte byta bara baksidan utan munstycken levereras kompletta.

    Ha en fin dag!
    Annelie