Telefontider

Jag vill komma i kontakt mer er, men telefonen är stängd. När har ni öppet?
Jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas,

    Vi har telefontid mellan 9-12 måndag - fredag.
    Övrig tid är du välkommen att mejla till oss. Gäller det order mejlar du till order@svenskabad.se och gäller det reklamation, garanti och service mejlar du till kundsupport@svenskabad.se. Har du fel på ditt spabad eller vill beställa reservdelar gör du en serviceanmälan på vår hemsida www.svenskabad.se under fliken service.
    Ha en fin dag!
    Anna
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.