Spabad Earl

Hej!

Jag har ett spabad av er modell Earl och har sett nu att det är vatten i locket och inuti plasten med frigoliten och undrar nu om man kan köpa just frigoliten och själva plastskyddet som är runt frigoliten eftersom det verkar vara hål i detta. Vad kostar det isf och har ni det på lager?

Med Vänliga Hälsningar!
//Lenny
Lenny Wall

Kommentarer

  • Hej Lenny,

    Tyvärr har vi ingen ny frigolit till locket. Däremot finns nya locköverdrag att köpa. Det man kan göra är att man i så fall tar ut frigoliten och låter den torka för att sedan stoppa i den i ett nytt fodral. Alternativet är att köpa ett helt nytt lock.

    Mvh Anna
    Anna
  • Hej Anna!
    Ok då är jag med men plasten runt frigoliten sitter den i locket eller är den bara runt frigoliten? Vad kostar ett lock överdrag?
    Med vänlig hälsningar!
    //Lenny

    Lenny Wall
  • Hej,

    Plasten ligger bara löst runt frigoliten. Ett locköverdrag kostar 2100 kr ink. moms plus fraktavgift på ca 100 kr.
    Har du ett 2-delat lock?

    Mvh Anna
    Anna
  • Hej!Jaha ingår den också när man isf köper ett nytt överdrag? Jag har ett 2-delat lock med sådana lås strappar på sidan

    Bifogar en bild så du ser att det är samma

    Lenny Wall
  • Hej,

    Det behövs ingen plast.

    Clips följer med det nya överdraget. Vill du lägga order så mejla till order@svenskabad.se

    Mvh Anna
    Anna
  • Hej!
    Jättebra info vad är det för clips du pratar om? Och är det samma överdrag och färg som jag visade på bilden som ni har?(jag undrar eftersom jag köpt detta Spabad begagnat) vilken info behöver jag lämna om jag lägger en order för detta överdrag så ni vet att det blir rätt?
    Med vänlig hälsningar!
    //Lenny
    Lenny Wall
  • Hej,

    Clipsen är dom spännen som du sätter fast locket i spabadet med. Färgen på locköverdraget är samma som på bilden. Mörkgrått. Skriv namn, adress, telefonnummer och mejladress när du lägger beställning. Och att du ska ha ett 2-delat locköverdrag till Earl.

    Mvh Anna
    Anna