Skydstäcke och filter - spanad Fjorden

Hej,
vi köpte nyligen ett spabad från er, Svenska Pro Fjorden. Installation och uppstart har gått bra, även jag har lite pyssel för att få ner och hålle nere alkalinitet och pH. Vi är mycket nöjda med spabadet, precis så skönt som vi hoppades!
Fråga 1:
ni har ju skyddstäcken, men anger inte något för Fjorden. Kommer det för Denver att passa bra? Är väl samma storlek på baden?
Fråga 2:
vad för data använder jag för att köpa filter till badet? Ser inte något på er hemsida. Typbeteckning på filter? dimensioner? Typ av gänga? Vill ju köpa filter som passar till Fjorden!

Tack på förhand
Kenneth Hellborg

Kommentarer

  • Hej Kenneth,

    Vad kul att höra att ni är nöjda med ert bad.
    När det gäller skyddstäcke till Fjorden så ligger det inte på vår hemsida men går bra att beställa genom att mejla till order@svenskabad.se
    Artikelnummer för skyddstäcke Fjorden är skyddst Kallan/Fjorden.
    När det gäller filter till ert bad så heter det BEL-FIL. Detta går att beställa via weben men även detta kan du beställa genom att mejla.

    Önskar dig en fin kväll!

    Mvh Anna

    Anna