Skadad produkt

Hej! I fredags kom vårt spabad floden PRO som vi beställt från poolkungen. Den ska installeras om ca en månad när poolen är klar men vi packa upp det o la på taket ifall det kommer regn o då upptäckte vi att badet är skadat i ena hörnet. Inget som påverkar funktionen men det är repor på panelen och små jack över i ramen som ser lite trist ut på ett helt ny produkt. Vi har ännu inte tagit bort skyddsplåten framför teknikluckan då vi är lite osäkra på hur vi gör? Jag har även kontaktat poolkungen men dom sa att jag ska vända mig direkt till er. Med vänlig hälsning, Maya

Maya

Kommentarer

  • Hej Maya,

    Vänligen gå in på vår hemsida och gör en serviceanmälan här så hjälper vi er vidare.
    Serviceluckan är vänd vid transport för att skydda framsidan.

    Vi hörs.
    Annelie