Ser ej temperaturen

Har ett Forsenbad. Dryga året gammalt.  Nu visas inte temperaturen utan vi ser bara fyra sträck.  "Felmeddelande" varning bada ej, temperaturen är inte tillgänglig.Känns inte heller som att temperaturen är uppe i inställda grader (38)
Carl-Åke Andersson

Kommentarer

  • Hej Carl-Åke,

    Vår serviceavdelning har från och med 1 december gått över till vår samarbetspartner Aquae. Har du problem med ditt spabad och behöver hjälp av tekniker så gå in på vår hemsida och fyll i en serviceanmälan. SERVICE & SUPPORT - Svenska Bad
    Detta gör du även om du behöver beställa reservdelar till ditt spabad.
    Här kan du även bifoga bilder och filmer om det som rör ärendet.
    Telefon till Aquae service 010-88 99 600.

    När du gjort detta kommer service att återkoppla till dig!

    Ha en fin dag!

    Anna