Sarek, Slangkopplingen vittrar sönder

Hej
Jag blir lite fundersam över varför den lilla slangkopplingen och tappskruvarna på cirkulationspumpen som är i plast vittrar sönder inifrån med påföljden att badet börjar läcka, badet är ca 1,1/2 år gammalt
Vattnets pH-värde – ligger på cirka 7,2, (Brominator)

Jan-Erik Johansson

Kommentarer

  • Hej Jan-Erik,

    Vår serviceavdelning har från och med 1 december gått över till vår samarbetspartner Aquae. Har du problem med ditt spabad och behöver hjälp av tekniker så gå in på vår hemsida och fyll i en serviceanmälan. SERVICE & SUPPORT - Svenska Bad
    Detta gör du även om du behöver beställa reservdelar till ditt spabad och ställa tekniska frågor.
    Här kan du även bifoga bilder och filmer om det som rör ärendet.
    Telefon till Aquae service 010-88 99 600. Dom har telefontid mellan 9-12.

    När du gjort detta kommer service att återkoppla till dig!

    Ha en fin dag!

    Mvh Anna
    Anna