Pump (knapp) 3 fungerar inte, varför?

Hej,

Vi har ett spabad från er. Pump nummer 3 (eller knapp 3) fungerar inte? Varför gör den inte det?
Mikael

Kommentarer

  • Hej Mikael,

    På displayen från Gecko K800 finns det en knapp som heter pump 3. Denna knappen har ingen funktion i ditt spabad.

    Ha en fin dag!
    Tomas
  • Hej,
    jag har samma fråga för mitt Spabad Vancouver som jag har haft i en månad, instruktionsboken står det att det finns en pump som man slår på med knapp nummer 3 som ska ge jestrålar till sittdelens munstycken.
    Stefan
  • Hej Stefan,

    Vancouver har två jetpumpar och dessa startas med knapp 1 och 2. Knapp 3 har ingen funktion. Knapp 6 (överst till höger om display) startar Silent Stream pumpen.

    Ha en fin dag!

    Annelie
  • Hej. Vi har precis köpt ett Earl men om vi trycker på knappen för pump 2 händer ingenting?
    Tomas
  • Hej Tomas,

    Kontrollera att du har ström på alla faser.
    Om problemet kvarstår får du göra en serviceanmälan så återkopplar vi i ditt ärende så snart som möjligt.

    Ha en fin dag!
    Annelie
  • Hej.  Har bytt vatten och rengjort. Pipe cleaner. Vid återstarten kan jag inte få upp temperatruren , stannar på 29 grader när jag ställer in 40,0. Sedan säger den "cooling to 29"  Har gjort ytterligare en omstart, rengjort filterna igen, all faser fungerar enl säkringarna.  Vad kan jag göra? vad är fel?  mvh  Uffe
    Ulf
  • Hej Ulf,

    Kan se att du har fått hjälp av vår tekniker på telefon efter du gjort en serviceanmälan på vår hemsida.

    Ha en fin dag!
    Annelie