Ozon Denver Spabad

Hej
hur vet man om ozoner är slut mm ? var sitter denna enhet ? Pris på en ny ?
denver Spabad

Mvh krille
Kristian

Kommentarer

  • Hej Kristian,

    I Denver spabad finns en UV-lampa (ej ozon) och den sitter i en avlång rostfri behållare i serviceutrymmet. När kontroll lampan på transformatorn lyser rött behöver man byta UV-lampa. Om man vill beställa en ny UV-lampa fyller man i en serviceanmälan så återkopplar vi med pris i ditt ärende.

    Ha en fin dag!
    Annelie