Överdrag till lock

Hej,
Jag har ett Sarek spabad och undrar ifall man bör ha ett överdrag som ligger ovanpå locket? Tänker att det kan både skydda locket mot snö och slitage samt ev hålla värmen lite bättre? Har läst på någon site att ett eventuellt överdrag inte bör ligga dikt an mot locket utan det är bättre att ha något som gör lite distans mot locket, stämmer det?
Mvh
Peter

Kommentarer

  • Hej Peter,
    Vi har inget överdrag som isolerar. Däremot har vi ett som skyddar mot väder och vind och som sparar locket lite. Det är ett tunt tyg som man trär över badtunnan.

    Det som är till Sarek är grått och inte svart som på bilden. Detta finns på lager.

    Mvh Anna

    Anna
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.