Orion

Hej,
Jag funderar på att köpa ett spabad som ska vara från Svenskabad som heter Orion, men det verkar inte finnas i ert utbud.

Hur kommer det sig? En utgående modell?

Är Orion och Dallas isolerade på undersidan så att extra markisolering inte tillför så mycket
Ognjan

Kommentarer

  • Hej Ognjan,

    Modellen är unik för Svenska Pool & Spa-kedjan och finns därför inte på Svenska Bads hemsida.
    Ska spabadet stå direkt på marken är det viktigt att underlaget är väl isolerat. Om underlaget är en gräsmatta bör man gräva ut cirka 20 cm, fylla upp med makadam och sedan lägga på markisolering så att det är väl dränerat.

    Ha en fin dag!
    Annelie