Om UV-lampan

Jag har ett spabad EARL och jag undrar hur man vet att UV-lampan fungerar, har den något chema som den fungerar efter eller går den när någon pump är i gång??? Indikerings lampan som sitter i koppling dosan innan lampan skall den lysa när lampan är på ??
Mv.H Gert.S
Gert Stenkilsson

Kommentarer

  • Hej Gert,

    Jag föreslår att du ställer denna frågan genom vårt serviceformulär som du hittar på vår hemsida. SERVICE & SUPPORT - Svenska Bad
    När du gjort det så kommer service att återkoppla till dig.

    Mvh Anna
    Anna