Modell, är det en Tor?

Hej!
Vi har flyttat till hus, där det är en pool som vi tror är en Tor. Den har 5 sittplatser och en liggdel, filtret vid fotändan på liggdelen. 200x200 cm . Men den är spegelvänd, från bilden på hemsidan, dvs liggdelen är till vänster och huvuddelen i övre vänstra hörnet.

vi ska köpa ett nytt lock,så innan dess vill vi försäkra oss om vad det är för modell.
Är det en Tor?
Eller spelar det inte någon roll, när man köpa lock, bara måtten

​tack på förhand!
Emma

Emma Fykén

Kommentarer

  • Hej Emma,

    Det bästa är att du skickar en bild på badet inuti till oss så kan vi lättare bedöma vilken modell du har. Du kan mejla den till order@svenskabad.se

    Mvh Anna
    Anna