Mitt spabad är transportskadat, vad gör jag?

Hej,

Vi fick precis hem vårt nya spabad! Men det är transportskada, vad gör jag nu?
Lennart

Kommentarer

  • Hej Lennart!

    Om spabadet är fraktskadat rapportera detta till chauffören och se till att skadan noteras på fraktsedeln. Låt badet stå kvar på högkant och pall och installera det inte. Detta för att säkerställa om skadorna går att reparera eller om badet behöver returneras till oss.

    Observera att om det skulle finnas repor eller sprickor i bottenplattan på spabadet räknas det inte som skada, eftersom bottenplattans enda uppgift är att hålla isoleringen på plats och inte påverkar funktionen.

    Ta bilder av alla skador som finns på spabadet från olika vinklar och gör sedan en serviceanmälan på vår hemsida via denna länken: https://svenskabad.se/servicesupport/ Bifoga de bilder du tagit i din anmälan för en enkel hantering.

    Vår After Sales avdelning kommer sedan att kontakta dig för att hjälpa dig vidare.

    Ha en fin dag!

    Tomas