Mitt lock är trasigt, vart kan jag köpa ett nytt?

Hej,

Mitt lock har gått sönder och jag undrar om det går att köpa ett nytt? I så fall vart?
Annelie

Kommentarer

  • Hej,

    Nytt lock kan du köpa i vår webbutik, Lock

    Ha en fin dag!

    Annelie
  • Hej!

    Undrar om det går att köpa bara överdraget till spalocket eller måste jag köpa ett helt nytt lock?
    Erica
  • Hej Erica,

    Man kan köpa ett nytt överdrag till locket genom att göra en serviceanmälan på vår hemsida här . I beskrivningen kan man skriva att man vill köpa ett nytt locköverdrag så återkopplar vi med pris och lagerstatus.

    Ha en fin dag!
    Annelie
  • Hej, behöver ett nytt lock till vårt spabad (Lofoten) med mått 2100x2300mm har ni det?
    Lars-Erik
  • Hej Lars-Erik,

    Det är inget vi har på lager men det går att beställa. Ca 4 månaders leveranstid.

    Mvh Anna
    Anna