Manual/instruktionsbok spabad

Hej. Jag söker en instruktionsbok till vårt spabad som verkar heta Denver. Gärna en digital variant. Undrar framför allt om underhåll och vård av vattnet och badet. Men vill också veta mer om belysning och skyddslocket som eventuellt behöver bytas.
Steefan

Kommentarer

  • Hej Steefan,

    Manual till Denver spabad hittar du här.
    Om du vill beställa ett nytt lock så finns det i vår webbutik

    Ha en fin dag!
    Annelie
  • Hej. Jag söker en instruktionsbok till vårt spabad Vancouver årsmodell 2017. Söker även ett nytt lock då det gamla går sönder i skarvarna.
    Tommy
  • Hej, har ett spabad som heter Toronto. Behöver veta hur många Kwh det drar vid inställd temperatur 15 grader respektive  38 grader.
    Mats Åfeldt
  • Hej Mats,

    Den här manualen fungerar även till Toronto.
    SERVICE & SUPPORT - Svenska Bad
    Vi kan aldrig lämna exakt men ca 4000 kwh/år.

    Mvh Anna
    Anna
  • Hej Anna, tack för svaret men det är ju ingen manual Du skickat, det är garanti och en allmän drift och underhålls anvisning. Jag behöver en manual hur ställa in temp mm.
    Ser fram emot nytt svar.

    MVH Mats
    Mats Åfeldt
  • Hej,

    Vi har tyvärr ingen annan manual till Toronto.

    Mvh Anna
    Anna