Locket har gått sönder

Hej,

När vi skulle bada idag skulle jag ta av locket på badet. Då gick typ alla sömmar sönder! Hur går jag tillväga med det här? Eller måste jag köpa ett nytt lock? Måste man ha ett extra skydd över locket för det ska hålla längre? Vi har haft det i 4-5 år. Det är ett Earl vit bad
Mvh Magnus

Magnus

Kommentarer

  • Hej Magnus,

    I vår webbutik här kan man beställa ett nytt lock och här finns även skyddstäcke att köpa om man vill skydda locket lite extra mot väder och vind.
    Om frigoliten fortfarande är bra kan man köpa ett nytt locköverdrag istället. Man öppnar då dragkedjorna och tar ut frigoliten och stoppar in i ett nytt överdrag.
    Locköverdrag kan man beställa genom att göra en serviceanmälan på vår hemsida här så återkopplar vi med pris och lagerstatus.

    Ha en fin dag!
    Annelie
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.