Kvitto

Hej
kan ni hjälpa mig att få fram kvitto kopia på mitt köp som jag gjorde 2020. Vi har bytt Mailleverantör för något år sedan så jag har det inte slut fakturan efter leverans vi fick juni/juli 2023.
​den är köpt i Stockholm, Kungens Kurva.

Nicolas Bouleau

Kommentarer

  • Hej Nicolas,

    Står det på dig eller kan det stå på någon annan?

    Mvh Anna
    Anna
  • Hej
    Tack för svar!
    Det är antingen på mig, Nicolas Bouleau eller min fru Camilla. Vi fick leveransen hem; Konvaljestigen 3 i Älvsjö. Min mobil är: 070 415 11 01

    mvh
    Nicolas
    Nicolas Bouleau
  • Hej,

    Jag har hittat fakturan. Har du en mejladress som jag kan skicka den till?
    Mvh Anna
    Anna