Jag vill avboka en beställning på en produkt som jag har beställt, hur gör jag?

Hej,

Jag vill avboka en beställning på en produkt som jag har beställt, hur gör jag?
Fredrika

Kommentarer

  • Hej Fredrika,

    Om du har beställt av en återförsäljare eller butik så kontaktar du dem och avbeställer. Har du beställt produkter på Svenska Bads hemsida så kontakta order@svenskabad.se

    Ha en fin dag!
    Tomas