Inför vintern

Hej
Jag har en spatunna Reykjavik med VL401 display. Det verkar bara gå att ställa ner gradantalet till 26 grader. Har ni något tips hur jag kan reducera/minimera elförbrukningen då vi ej skall använda det under höst/vinter?

/Marcus
Marcus

Kommentarer

  • Hej Marcus,

    Detta spabad går troligen bara att sänka till 26 grader.
    Man kan prova att täcka det utifrån men det får inte bli för tätt utan att luft kan cirkulera. Viktigt att man har koll på alla värden och temperatur även om man inte använder spabadet.
    Annelie