Inclear vancouver spabad

Hej. Efter vattenbyte som gjorts enligt instruktionerna så känner inte systemet av att det finns bromsalt i vattnen. Har fyllt på angiven mängd salt men i displayen så är ”nålen” på noll och systemet säger att man måste fylla på salt.

Jag har hällt i lite extra salt men det har inte påverkat.
Alexis Almlöf

Kommentarer

  • Hej Alexis,

    Det kan vara så att om du använt Pipecleaner när du bytte vatten så kan du behöva rengöra inclearen. Gör så att du går in på vår hemsida och ställer din fråga genom en serviceanmälan. Dom kan bättre svara på hur du ska gå till väga.
    SERVICE & SUPPORT - Svenska Bad

    Mvh Anna
    Anna